Of all boys hate

م͕͗̅ن͕͗̅و͕͗ ب͕͗̅ب͕͗̅خ͕͗̅ش͕͗̅

    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

        تو را به خدا برا من مواظب خودت باش

 

       گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش

 

       غصم میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری

 

       شکایت از کسی نکن با اینکه خیلی دلخوری

 

       به دل نگیر ای مهربون  عاشقتم اینو بدون

 

       دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

 

       دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

 

       بازم منو به خاطر تموم خوبی هات ببخش

 

        اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی

 

        اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی

 

       برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوستش داری

 

       اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری

 

       به دل نگیر ای مهربون عاشقتم اینو بدون

 

       دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

 

       دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

 

       بازم منو به خاطر تموم خوبی هات ببخش

 

                                منو ببخش   



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت3:19---2 مهر 1394
همه ماهر شده اند یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من …
ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار
پاسخ:نازی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ